PUBLIC RELATIONS

Punkt wyjścia to strategia w oparciu o którą dobieramy odpowiednie narzędzia, pozwalające na komunikacyjny sukces Twojej firmy.

Według badania Strategie marketingowe 2014, ponad 50% polskich firm posiada strategię marketingową, funkcjonującą w formie pisanej lub “w głowie” osób zarządzających.

MEDIA RELATIONS

Relacje z mediami to wciąż jeden z najważniejszych filarów działań public relations. Dziennikarzy traktujemy jak partnerów, a kluczem do owocnej współpracy są wartościowe treści, które kreujemy. Współpracujemy z mediami branżowymi i ogólnotematycznymi, określając najbardziej istotne dla Twojej firmy tytuły, a następnie – budując atrakcyjne preteksty komunikacyjne.

KAMPANIE PROMOCYJNE

Chcąc stworzyć kampanię promocyjną, warto powierzyć jej realizację z partnerem, który wesprze Cię na etapie tworzeniu scenariuszu oraz w wyborze I wdrożenie odpowiednich narzędzi promocyjnych. Dzięki doskonałej znajomości promocyjnych technik i rozbudowanej sieci kontaktów w domach mediowych czy agencjach reklamowych, pomożemy Ci nie tylko w kreacji skutecznej kampanii ale także – w znaczącym obniżeniujej kosztów.

COPYWRITING

To, co mówisz jest ważne, podobnie jak to, jak mówisz. Przygotowując teksty dla naszych Klientów, pytamy ich o odbiorców, do których chcą się zwrócić, unikatowe walory, które chcą podkreślić I wartości, które pragną przekazać. Tym samym, tworzone przez nas treści, staja się odbiciem wizji marki i rozszerzeniem komunikacji najważniejszych dla niej założeń.

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

Odpowiednie działania, zorientowane na procesy wewnątrz organizacji, są podstawą do jej efektywności. Inicjatywy ad hoc, czy brak scenariuszy na potrzeby wyjątkowych sytuacji w życiu firmy to ryzykowna gra, którą zdecydowanie odradzamy. Pamiętaj, że każdy z Twoich pracowników to potencjalny ambasador Twojej firmy, budujący wokół niej konkretne konteksty I skojarzenia.

To jak o Tobie mówią jest szalenie ważne, bez względu na to, czy interesuje Cię personal branding czy budowanie wizerunku Twojej marki
i organizacji. Public relations to droga do tego, by mówili o Tobie dokładnie tak, jakbyś tego chciał.
A my jesteśmy po to, aby Ci w tym pomóc.

Dorota Wójcik / CEO

W Grumpy Studio odpowiada za kordynację wszelkich działań związanych z budowaniem strategii komunikacji i prowadzeniem działań public relations.

Do tej pory związana z Agencją PR Pan Pikto I Naprzód PR, gdzie pełniła funkcję Dyrektor Kreatywnej. Doświadczenie zdobywała także a Aquadromie oraz w firmie WIDE-IN, zajmując stanowisko Kierownika ds. Marketingu i PR.

Podczas swojej pracy zawodowej pracowała przy projektach realizowanych dla Kompanii Piwowarskiej, TUV Rheinland Polska, mBanku czy Termy Bania w Białce Tatrzańskiej, kampaniach wyborczych oraz licznych projektach z zakresu kultury: jak chociaży Festiwalu Filmów Kultowych, Festiwalu Ars Cameralis czy FotoArtFestiwalu.